Uniwersytet Gdański

przejdź do tekstu
logo Uniwersytet Gdański  

Działalność naukowa

Badania naukowe

Informacje ogólne

Finansowanie badań naukowych

Konferencje i seminaria

Stopnie i tytuły naukowe

Współpraca z zagranicą

Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2008

Kiedy: 16-17.10.2008 r.

Miejsce: Centrum Dydaktyczno Konferencyjne Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie
Organizator: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna Uniwersytetu Gdańskiego

Zakres problematyki sesji zamyka się w czterech sekcjach badawczych:

1.    Media a biznes;
2.    Język współczesnych mediów i reklamy medialnej;
3.    Etyczne i prawne uwarunkowania współczesnego rynku mediów;
4.    Współczesne i historyczne uwarunkowania polskiego rynku medialnego w skali kraju i regionu
 
 
więcej informacji:
 


Adresy i telefony   Sprawdź pocztę  

kontakt

ostatnia aktualizacja strony:
02.07.2010 r.