Konferencja „E-marketing w praktyce”
Kiedy: 18.05.2011 r.
Miejsce: Wydział Ekonomiczny UG, Sopot ul. Armii Krajowej 119/121
Organizator: Koło Naukowe E-Biznesu UG
Koło Naukowe E-Biznesu działające na Wydziale Ekonomicznym UG organizuje konferencję pod tytułem: "E-marketing w praktyce".
Koło Naukowe E-Biznesu działające na Wydziale Ekonomicznym UG organizuje konferencję pod tytułem: "E-marketing w praktyce". Czas: 18.05.2011 r. Miejsce: Wydział Ekonomiczny UG, Sopot ul. Armii Krajowej 119/121 Organizator: Koło Naukowe E-Biznesu UG Celem konferencji jest zaprezentowanie nowoczesnych metod marketingowych wykorzystywanych aktualnie w przedsiębiorstwach. Wykłady zostaną poprowadzone przez reprezentantów innowacyjnych przedsiębiorstw z Trójmiasta wyspecjalizowanych w działalności operacyjnej między innymi w zakresie marketingu internetowego. Swoją obecność potwierdzili: Pixnet Sp. z o.o., Gratka Technologie Sp. z o.o., Blue Media S.A. oraz agencja interaktywna Alianci.pl. Dzięki zaproszeniu prelegentów będących specjalistami w swoich dziedzinach, konferencja będzie miała wysoki poziom merytoryczny oraz pozwoli zaznajomić studentów z najnowszymi narzędziami i koncepcjami marketingowymi wykorzystywanymi w globalnej sieci. PROGRAM: 10.00-10.45 - Alianci.pl, Michał Borowczyk - Marketing w wyszukiwarkach, czyli Google AdWords i długo, długo nic... 10.45-11.30 - PixNet Sp. z o.o., Tomasz Chmielewski - Photoblog.pl - Jak zbudować serwis społecznościowy i na nim zarabiać 11.45-12.30 - Gratka Technologie Sp. z o.o., Jakub Uniejewski - "Wyślij sms!" - marketing mobilny od kuchni 12.30-13.15 - Blue Media S.A., Tomasz Bobrowski - Marketing w serwisie Kokos.pl, czyli o tym jak sprawić, by inwestor spotkał się z pożyczkobiorcą. Studium przypadku.
|